Warunki dostawy
Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, zgodnie z warunkami świadczenia usług kurierskich tejże firmy.
Wszystkie zamówienia wysyłane są w terminie do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, zazwyczaj następnego dnia roboczego.
Zamówienia do krajów spoza Unii Europejskiej mogą wymagać poniesienia dodatkowych kosztów lub czynności po stronie kupującego (np. cło, odprawa celna, VAT). Nie ponosimy odpowiedzialności za dodatkowe koszty z tym związane lub brak możliwości dokonania dostawy w razie niespełnienia nałożonych obowiązków przez odbiorcę.
Darmowa wysyłka w przypadku zamówień z dostawą w Polsce obowiązuje dla zamówień powyżej 299 zł (brutto). Poniżej tej kwoty koszty przesyłki przedpłaconej wynoszą:
Kurier Inpost: 16 zł
Paczkomaty Inpost: 14 zł
W razie stwierdzenia uszkodzeń w przesyłce, konieczne jest wykonanie zdjęć uszkodzeń w momencie odbioru przesyłki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Powyższe nie jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji do Sprzedawcy. Po spisaniu protokołu należy złożyć oddzielną reklamację do Sprzedawcy.
Nie wysyłamy paczek „za pobraniem”.
Warunki płatności
Akceptowane formy płatności:
• przelew online, BLIK, płatność online kartą (w tym Apple Pay oraz Google Pay oraz inni operatorzy obsługiwani przez urządzenia nabywcy, współpracujący z organizacją płatniczą obsługującą Sprzedawcę. Operatorem płatności Sprzedawcy jest Autopay SA.
• Przelew na konto sprzedawcy – Bawimisie Sp. z o.o. Nest Bank:10 1870 1045 2078 1080 0578 0001. Zamówienie uznaje się za złożone z momentem wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy. Potwierdzenie przelewu przysłane przez Kupującego nie stanowi podstawy do rozpoczęcia realizacji zamówienia
• Apple Pay
• Google Pay